Allt delar samma andedräkt - djuren,trädet, människan -- Vad är människan utan djuren? Om alla djur vore borta skulle människan dö av andens stora ensamhet. ( Hövding Seattles vädjan till president F.Pierce)


söndag 16 juni 2013

Nika ... ett humoristiskt charmtroll från de norrländska storskogarna




Charlie är ingen stordiggare av fotografering och hon tycker dessutom att det är bra onödigt och dumt av Nika att lägga beslag på just hennes husse



 Nika lockar oss till många storskratt ... fast ... Charlie ... hon har inte svårt .. att hålla sig för skratt


2 kommentarer:

  1. Gud vad jag skrattar åt Nika och pappa! Lika galna bägge två. Stackars Charlie känner väl sig som 5e hjulet. Älskar den bilden du har som header på Livet i focus. Den är ju bara helt fantastisk!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Nika har mycket humor, hon är verkligen jätterolig och ger oss många skrattstunder. Ibland kan jag knappt fota för jag skrattar så mycket
    Hon, som Placido gjorde,gillar skarp mitt skratt, så, så fort jag skrattar, försöker hon komma på ännu fler bus, för att få mig att skratta ännu mer.
    Charlie ser lite ynklig ut, men det beror mest på att hon aldrig gillat kameror, att bli fotad och också, lite, att hennes husse också är Nikas husse, men hon är en kanonsnäll tjej och delar, om än med lite motstånd, sin älskade husse med Nika...
    Tycker också jag om bilden på Kenzo, han är så vacker, som ett sommar blomster.
    Vi har varit hos veterinären med nästan alla musketörer på tandkontroll + vaccination, såg bara bra ut för de flesta. Rona hon var jätterädd, nya människor skrämmer henne, så hon fick lugnande.
    Solskensskimrande kramar Anna-lena

    SvaraRadera